torsdag 22 september 2011

Vit helg

Jag ser sååååååååå himla mycket fram emot helgen. Både för trevligt sällskap, utställning och en massa gott i magen. Ni kanske har förstått att jag kämpar på med min vikt? Ja alltså, jag har ju skrivit lite förtäckt om det... Men så är det. Jag kämpar på :)

Men i helgen, då ska jag äta gott och gotte! Jag ska ha en vit helg :) Och en svart! Vit och svart och sen lite mittemellan.

Vit Toblerone. Det finns få saker som kan mäta sig med det. Sjukt gott, GOTT! Jag ska köpa! Och äta med gott samvete. För man får unna sig och leva emellanåt. Eller jaaaaa... alltså LEVA ska man ju göra alltid! Varje dag och varje sekund. Men jag menar att man måste få unna sig sånt man gillar ibland. Annars blir det inte lika kul att leva. Och livet ska ju vara kul. För det mest iallafall... tycker jag.

Hä bint bätträ! (äkta dalmål)

Ser inte gott ut... inte gott alls. Inte alls.

*stöööön*
 Om man säger så här... jag gillar lakrits. Och vit choklad. Ingen kommer missa det. Inte alls faktiskt.

1 kommentar: