onsdag 7 september 2011

Möblat lite :)

Hahaha... jag möblade lite i min lilla lya :) I Paint. Går inte att rotera saker i paint. Så det blev lite... så där! Jisses vad fult! Men skit i det! Ser ni nu? Jag vill (kanske) skaffa lite större säng, sen får inte så mycket mer plats i sovrummet. Sen en liten soffa med sån där mojäng som sticker ut (men som man inte kan stava), litet bord och min hylla med tv på. I hörnet vill jag ha en öronlappsfotölj! Med en lampa bredvid... såååå fint!

Och i köket försökte jag testa lite... en arbetshörna och ett bord. Killen som bor där nu ville sälja bordet som var på bilden. Beroende på vad han vill ha så kan jag ju köpa det att ha till att börja med ju! Finemang! Men ni ser lite hur jag tänker va?

Jag tror det blir så bra såååå!

1 kommentar:

  1. bra å ha planer! Men du är grymt avis på alla garderober......vi bor ju i en 4a och det fins 3 små garderober på typ 55cm och bara en har hyllor de andr 2 stång. *grrrr*

    SvaraRadera