tisdag 6 september 2011

Kollat in mörkret!

Nu har jag tvingat Jenny att åka med mig och gå kvällis i mitt nya område ;) Jag ville kolla lite hur det kändes när det var mörkt. Lite mörkrädd är jag och vill gärna ha upplysta vägar att gå när jag rastar pluttan. Så nu har vi kollat det! Och vi har kollat att det fanns persienner i alla fönster så jag kan gå naken när jag vill det :) Tog lite bilder i all hast med mobilen när vi var där. Men inser att både sovrummet och vardagsrummet missade jag! Eller det finns en bild på sovrummet men den är verkligen inget att ha :) Så ni får se kök och badrum:

Köket. Inte min stil på luckor... jag hade hellre haft HELT vita, men det är sprillans och väldigt fräscht.

Köket, del 2. Och en halv Jenny :) Det här med bok som träslag är... SÅDÄR.

Den del av köket som just nu är matplats.

Ingen av badrumsbilderna är så värst bra... men här ser ni iallafall lite.

Litet badkar, men NYTT :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar