tisdag 20 september 2011

Jobbar som sjutton!

Idag har jag jobbat som en liten iller. Både med saker jag fått tilldelat av chefen och lite styrelsegrejer. Fått en massa gjort och känner mig helt uppe i varv. Det är mycket planer nu och allt ska klaffa helst.

Jag vet ju att jag inte får skriva om saker gällande styrelsen här, så jag gör inte det. Men det är KUL! Jag vill bara säga det! Jag tycker det känns så himla roligt att planera och fixa och greja. Jag blir som en iller och de andra i styrelsen får stå ut med mina mail och sms ganska ofta :) Men jag tänker att det bara är att köra så länge man har eld i baken! Wooop!

I övrigt så gjorde jag en ny lakrits-"dekal" idag. Lite finare tycker jag! Här kommer den:

Iiiiii! (klicka på bilden om du vill se den större)
Gud vad jag är fånig... :D Weeeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar