onsdag 7 september 2011

Iiiiiii!

Jag tackade ja! Om allt går enligt plan så har jag en lägenhet från den 1:a december nu! Jaha, joho... nemen, jomen. Ok. Då ska jag separera då... jag och Jenny ska separera. Bli särbos. HUR SKA VI KLARA OSS UTAN VARANN???? Hihi! Tur att det är ganska nära ändå!

Ok. Jag vet att jag är sjuk. Men jag har redan börjat möbla. Och nu är frågan... skaffa en till 90-säng så jag får dubbelsäng? Då får ju Blessin en hel egen sidan att vräka sig i? ELLER köpa en fotpall och bädda på och ställa intill sängen? Vilka problem... ELLER så får hon fortsätta ha sin bädd på golvet. Man kan göra så med :)

Jag ska om jag lyckas, försöka göra en ritning på lägenheten, som jag mindes den. Sen funderar jag på... Nytt, begagnat eller loppis? Tv eller inte tv i sovrummet? Dela av köket med en hylla eller inte? Runt eller rektangulärt matbord? Panelgardiner eller vanliga?

Stora frågor! Hoppas nu bara att jag får kontraktet som utlovats :)

1 kommentar:

  1. Dubbelsäng är deprimerande när man är själv;-) Dumt att vänja B med säng, då blir hon sur när det kommer nån annan som ska ligga där :-) !!

    SvaraRadera