lördag 3 september 2011

Kattis vs strumpbyxa silky sunbrown 20 den

Scen som utspelar sin i förberedelserna inför bröllop i Stallarholmen, lördag den 3:e sept 2011.

Kattis: Skööönt att ta en dusch, jag slår på Spotify och lyssnar lite på musik medans jag klär mig.
Strumpbyxa (nedan kallas Sb): Jag är en strumpbyxa jag.
Kattis: Lite deo och smörja benen... trallalalala...
Sb: Jag är en strumpbyxa från helvetet jag.
Kattis: Här har vi trosor... bh... här e klänningen!
Sb: Jag är en strumpbyxa från helvetet jag och jag ska snart göra mitt jobb.
Kattis: Hmmm... det är ganska varmt ute... jag kanske struntar i strumpbyxorna...
Sb: Jag är en strumpbyxa jag, kommer från helvetet och ska snart göra min plikt på ett bar blekfeta ben.
Kattis: Nej, det blir säkert kallt framåt kvällen... bäst att ha dem på.
Sb: Mooooahahahahaha.....
Kattis: Snygg färg på dem... då ska vi se... ser dom inte lite små ut?
Sb: Du kan aldrig föreställa dig vad jag är töjbar... kom igen... nu kör vi...
Kattis: Men helvete... det är då fan... så jävla långt ner det är till foten....
Sb: Men lille vän... alla kvinnor kan det här.
Kattis: Satans skit... nu jävlar är båda fötterna i ...
Sb: Nu ska jag ända upp vettu.
Kattis: Men hur i helvete... dom räcker ju bara till knäna!
Sb: Jag har mer att ge, ta i lite. Men dra för i helvete inte så hårt då drar jag en maska!
Kattis: Nu då... fan oxå... halva låren... men hur fan... sitter ju som jävla korvskinn...
Sb: Yeah... now we´re talking!
Kattis: *stöööön*... *stånk*.... Vad ända in i...
Sb: Du, det där är inte sexigt. Ända upp. Gällivarehäng på strumpbyxor är inte sexigt.
Kattis: Jag har ju klänningen över... det syns nog inte...
Sb: Jävla looser! Kom igen nu! Så här kan man inte se ut! Jag har mer att ge... korva upp mer strumpbyxa... ända från foten!
Kattis: Men det var då själva fan... ska det fan vara så här!
Sb: Nu så... nu händer det nåt!
Kattis: *stöööön*... Nu jävlar... nu är dom fan på plats!
Sb: Nuuuuu du! Nu börjar det likna nåt!
Kattis: Jaha... ok... nu är jag svettig igen... går alla kvinnor genom det här varje gång dom klär på strumpbyxor?
Sb: ja, mer eller mindre.
Kattis: Jag är kissnödig nu... fan...

Ridå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar