tisdag 13 september 2011

Inget kontrakt än..

Nope, det har inte dykt upp nåt kontrakt än i brevlådan. Men jag hoppas att det kommer snart! För då ska jag boka tid för att välja tapet... och sen ska jag fråga om jag får komma in och mäta lite och fota mera. Allt för att min lilla fetisch för att göra ritningar och planera färger blir tillfredsställd. Tycker det är sååå kul ju!

Har beställt ny mobilstrumpa idag :) Den som jag har är det ju två bithål i som lilla söta Lava gjorde två dagar efter jag köpt den. Nu Fick jag ju ny lur till jobbet igår och jag känner att den kan behöva en strumpa. Så då slog jag till på en ny till privata luren med.

Ja men hörrni! Hahahaha! Jag fick ju välja telefon till jobbet... hahaha! Jag valde en vanlig lur, ni vet inte med pekskärm och en massa roliga funktioner. Utan en vanlig. Men vanligt tangentbord och sånt. Och innan jag kom på varför jag inte lyckades komma in i menyerna... Hahaha! Jag duttade och drog med fingret på displayen men ingen hände... sen slog det mig att jag skulle använda tangenterna... Hahaha! Det gick ju bättre!

Det tog ett tag... men sen kom det. Shit vad man lär sig fort nya grejer. Vet att det var ett himla meck med min privata lur innan jag kom på hur det fungerade. Men sen går det ju bra. Nu var det lixom som att gå tillbaka i tiden till T9:s tid och bläddra bland orden när man skrev. Ja jisses... hur det är. Teknikens under!?

Men jag tror att det är bra att jag har en vanlig telefon till jobbet, då blir det verkligen inga konstigheter med extra kostnader för saker som jag gör privat på den. Jag har ju så bra abonnemang till min privata och älskar ju den. Så det är bara att fortsätta göra allt annat än att ringa jobbsamtal på den privata. Gillar skarpt dock att det är samma färg på dem... mmm! Den röda Sony Ericsson-färgen är skitsnygg tycker jag.

Fick dessutom med ett headset i samma färg... yeah! Tyvärr är det ett sånt man har i/hänger på örat, dom sitter inte så bra i mina öron... men jag beställde ett annat oxå som funkar mycket bra. Det är en grej man sätter i kragen på kläderna och har sen vanliga pluppar till öronen, ni vet såna där silikonmojjar som man trycker IN i öronen. Det passar mig bra tycker jag. Sitter kvar, känns inte och man hör bra. Eller man hör bra det man har i lurarna iallafall! Hahaha! Inte det utanför i verkliga livet... men det kan vara bra att stänga ute ibland med :)

Jag har hittat en soffa jag vill ha sen. Den finns begagnat på blocket, bra för plånboken. En Ikea Klippan, i skinn. Den nyaste modellen. Så himla snygg är den! Ska ha sån med en svart filt att sitta på. Man blir svettig i baken annars... och en massa kuddar :) Inte i baken... i soffan. Kommer bli jättebra! Ni ska få se sen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar