söndag 4 september 2011

Strumpbyxa, vik hädan!

Kattis: Nu är du inte så kaxig längre va?
Strumpbyxan: *stön*
Kattis: Ha! Där kan du ligga och skämmas!
Sb: Jag hade iallafall ett par timmar i rampljuset... Jag gjorde dig vacker.
Kattis: Fy fan vad skönt att slippa de satans strumpbyxorna...
Sb: Tack... Känns skönt att höra att du uppskattar mitt arbete...
Kattis: Fast... Det är rätt snyggt med strumpbyxpor ändå...
Sb: Jag säger ju det.
Kattis: Och dom lixom plattar till lite där det är lite... ojämt... Eller vad man ska säga...
Sb: Jag är bra på sånt. Bara man får ner det ojämna i mig så gör jag underverk...
Kattis: Ja... Det var nog bra med lite strumpbyxa ändå.
Sb: Tack... Jag känner mig lite... tom... urlakad... avverkad...

Ridå.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar