torsdag 15 september 2011

Ååååååå... DET vill jag ha!

I köket... vill ha! Såg den på Ikea när vi vad där i lördags. Det är som en avlång pidestal med staket på. Sååå fin!


Tänk er den under fönstret vid diskbänken... 

Med kryddväxter i!

I sån häääääär... *stöööön*

Jag tror det finns risk att jag kommer spendera LITE slantar på mitt boende... BAH! Men skit i det, det kommer bli så fiiiint! Ni minns väl att jag fått erbjudande att köpa matbordet som finns med på bilden från lägenheten? Jag vet inte HELT och hållet vad jag tycker om det. Men vi får se vad han vill ha för det. Och sen får jag se hur jag vill ha det i köket... Kanske passar perfekt! Det känns lite som att vita möbler är det som funkar bäst i köket faktiskt. Det är gråa väggar, vita skåp och nån konstig färg på golvet. Så vitt känns bra. Och sen kan man färgsätta med annat istället.

Så ni förståååår ju hur bra min lilla kryddbänk skulle passa in!?

Ni blir inte trötta på allt prat om lägenheten va? För jag flyttar inte förrän i december :) Så det är LÅÅÅÅNGT kvar än... mooooahahahahaha!

1 kommentar: