torsdag 22 september 2011

Jag har ett system

Så här va. Vi har tre toaletter på jobbet. Dom ligger på rad inne i en liten snutt korridor typ. En handikapptoalett och två vanliga toaletter. Och jag har sett en trend, det MÅSTE vara för att det är Sverige! I mittentoan är toapappret ganska ofta slut... och även torkpappret för händerna. HUR kommer det sig att vi alla, jag med, nästan alltid väljer mittentoaletten?

Jag har en teori! Jag tror att vi alla tänker lite så här: "Jag tar inte handikapptoaletten... jag tar nästa." Vet ni varför? För det är så svenskt lagom! Hahahaha! Så är det minsann. Tror jag iallafall.

men nu har jag ett system för det där. Jag alternerar. Först handikapptoan, sen mitten och sen längst in. Så börjar jag om. Det är ju skitsmart ju! Då fördelar man ju lixom belastningen. Men sen kom jag på en sak... hörrni... och nu blir det avancerat här. Jag kom på... att... jag hoppar ÖVER mittentoan! För att kompensera lite! Fiffigt va!?

Ibland är jag bara sååååå smart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar