lördag 17 september 2011

Filosoferar

Sitter på tåget hem till Borlänge och funderar. Har lämmnat Blessin till Johan. Hon ska vara där en vecka då Jenny jobbar. Det blir lite rörigt med att lösa hundarna om ingen av oss är hemma så det var enklast så här :-) Du är en ängel Johan!

Men det jag funderar över är livet. Jag menar det det stora livet. Ni vet utanför Borlänge där jag bor :-) Näää men allt det här andra. Jag har ju fixat jobb, lägenhet och det som var akut lixom. Men allt det andra då? Hur göra med det?

Jag väljer dom flesta dagar att inte fundera så mycket. Men så kommer det såna dagar då jag inte kan låta bli att fundera. Som idag. Ensam på tåget. Som om tankarna knackar på rutan och vill in :-)

Men jag tänkte blunda lite och försöka vila... Så får vi se om det stora livet kan tänka sig att försvinna ett tag till.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar