tisdag 20 september 2011

Jag är en dåååålig människa

Minns ni att jag förut, i våras, hade ett gäng tandläkarbesök för att fixa mina tänder? Och att det blev så fint och bra? Och att tandläkaren sa att jag hade såååå rena tänder? Och att jag var såååå duktig med att flossa?

Jag är inte så duktig längre... Om man bara bryter rutinen och ''hoppar över'' bara en gång... Då är det kört! Har varit superdålig på att flossa nu ett tag. Usch! Och vet ni vad det värsta är? NÄR man väl flossar... otäcka tanke... så doftar det inte direkt mumma från flossaren! ''Titta här! Lite broccoli... när åt jag det sist? MINNS INTE!'' Det är inte trevligt...!

Usch... Idag flossade jag. Så nu är det rent och fint. Dessutom tog jag lite munskölj och sköljde i hundra år typ. Så nu är jag fräsch och pussvänlig :-) Synd bara att man inte har nån att pussas med. Men jag luktar gott i munnen iallafall.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar