fredag 9 september 2011

Fredag!

Hej och hå vad den här veckan gick fort! Vips så var den försvunnen. eller ja, den finns ju. Men den har ju gått. Eller gått och gått... alltså det hör till dåtid. Idag är nutid och imorgon är imorgon. Och framtid oxå. Framtid är ett bra ord! Hörrni, har ni nåra planer för framtiden?

Min plan är... kräftskiva! Bahahahaha! Schysst framtid va? Det tycker jag. Ska bli skojsigt värre. Och gott. Väldigt gott faktiskt. SKa köpa mig ett paket heeeelt själv och mumsa i mig det. Inte paketet så klart med kräftorna. Och inte hela kräftorna... så klart. Men det fattar ni ju.

Det är så långt min närmaste framtid planeras. JO! För sjutton! Plocka svamp ska jag göra. Men mer i nutid faktiskt. Eller lite framtid... om en stund. Efter jobbet. Och efter kräftinköpet. Hoppas jag hittar MASSOR. Ska roffa åt mig alla jag ser. ALLA. All is mine.

I övrigt då? Jaaa... inte läste jag nåt igår. Kom inte till ro riktigt, vart lite sen. Ska börja med Mikael Nykvists bok tänkte jag. Den är lättläst och bra. Eller bra vet jag ju inte. Men lättläst iallafall. Eller... det vet jag ju inte heller, för jag har ju inte börjat läsa den. Men det ser ut så, att den är lättläst, för det är väldigt lite text i den och det är ganska mycket avstånd mellan raserna... Så det är nog najs.

På söndag är jag inte bakis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar