tisdag 27 september 2011

Look over my shoulder honey!

Sitter med Spotify i öronen... en tidig version av Jackson 5:s "I'll be there" spelas. jag ler. Jag ser den lille killen framför mig som redan då hade movesen och rösten. Jag var inget stort Michael Jackson-fan, men i efterhand så här kan jag tänka att han var väldigt duktig. Han var mycket musikalisk :)

I övrigt då... jaaa... jag vet inte. Ikväll blir det nog att plocka och tvätta lite. Boooooring! Men skit i det. Ska ju göras. Måste laga nåt att stoppa i matlådan med. Vet inte riktigt vad jag vill ha bara. Får se vad som finns i kylskåp och frys. Blir nog nåt smarrigt.

Imorgon ska jag kolla på tapeter! Det ska bli skoj! Känns väldigt roligt att jag ska få lägenheten... jag ska få boa in mig i en bostad, all over again. Men nu i en egen. Roligt, spännande och pirrigt. Kommer bli sååå bra!

Kom ju på att det blir jul i nya lyan! Det betyder julpynt... yay! Tycker om!

Kom till Kattis! Fiiin! God Jul! (eller var det liiiite för tidigt?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar