torsdag 29 september 2011

Dela hytt?

Fick frågan om jag kunde tänka mig att dela hytt på kickoffen. "Så klart!" sa jag.

"Med en kille?" var följdfrågan... Hehehe... fick hålla mig från att säga: "Får man välja?" hahahaha!

På fikat idag kollade jag in händerna. Inte mina egna så klart. Det andras. Jag fick inte mina fördomar bekräftade. Jag trodde att killar/män som satt vid datorer hela dagarna hade "dator-händer". Ni vet... smala långa fingrar. Jag personligen gillar ju MÄNS händer. Vårdade naglar och lite manliga händer...

Men döm av min förvåning! Det var män vid bordet! Yeah... det gillas! Jag hade lite fel om den blonda med... han är inte BLOND blond. Mer mellanblond eller kanske cendrefärgat. Men blå ögon. Eller inte "men", utan mer "och han har blå ögon". Snygga händer, fina ögon, nice lite rakt igenom :) Men upptagen hörrni! Så ni kan vara lugna... jag ska inte :) Men titta är gratis och inte olagligt.

Jenny ska hämta mig idag och vi ska gå runt älven där jag ska bo sen! Weeee! Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar