tisdag 13 september 2011

Känner du mig?

Jag skrev idag en kul grej på FB, den var lite... inte helt rumsren. Eller alltså det var inget grovt alls! Bara lite snopp-humor. Det var en kompis från "förr" som kommenterade och jag skojade lite till... Iallafall, det som kom ut av det var att jag kände att jag var tvungen att säga förlåt och tala om att jag skojade.

Ibland är det ju så att man skriver saker på FB och i bloggen som kan uppfattas lite som, vad ska man säga... att jag är lite bakom flötet :) Och visst är jag det ibland! Men det är ok tycker jag :)

Men jag vill med detta inlägg säga att nästan ALLT som jag skriver, skriver jag med glimten i ögat. Om du nån gång ser en statusuppdatering från mig och tänker "Ehhhhh... nu har det slagit runt för henne!" då är det alltsom oftast så att jag är fullt medveten om att jag uppfattas som helt fläng :) Likaså i bloggen, jag kan skoja till det ganska rejält ibland och det är klart att det kan missuppfattas. Men verkar det väldigt skruvat så kan du utgå från att jag satt och smålog när jag skrev.

Så snälla, ta mig inte alltid på fullaste allvar! Jag är lite koko ibland... men det är bara så som jag är. Kraaam på er hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar