fredag 23 september 2011

Fredag fredag fredag!

Jaha hörrni. Nu är det fredag och löningsdag. Hur känns det då? Jovars... det känns faktiskt ganska bra! Och jag menar, bara det att det är fredag. Bara det är ju trevligt!

Men en sak är ganska jobbig idag. Jo så här. Jag investerade i ett par hörlurar igår. Jag unnade mig att köpa ett par hörlurar till datorn på jobbet. Får att jag ska kunna lyssna lite radio... lite youtube... lite ljud. Alla andra har hörlurar och sitter i sin lilla värld här på kontoret. Så jag ville lixom vara med i gänget. Gänget som har sin egen värld och inte delar värld lixom.

Så jag kollade på en kedja i Kupolen om dom hade... Jajjemen! kollade hur lång sladd det var till dem. 1,5 m. Sweet! Det funkar bra med den längden. Då räcker dom. De flesta hade 1,2-1,3 m. Det skulle inte räcka. Så jag köpte iallafall ett par såna där plupp-i-örat-hörlurar. Nöjd som sjutton!

Så kom jag ut i bilen. Kollade på paketet. 1,3 m. BAHHH! Blir galen! VARFÖR står det fel i katalogen? Jag skulle alltså ha en förlängning oxå... men det hade jag inte köpt. Så nu sitter jag med slagsida på jobbet... Lutar lixom åt ett håll... Och det drar i örat. Fan oxå! Dumma!

Men skit i det. Det är ju fredag och imorgon blir det ÅLAND! Weeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar