torsdag 15 september 2011

Tankar och funderingar

Hoho! Nu e det jag igen! Och jag har lite funderingar! Hahaha... Kolla här:

Ni minns köket va?

Tada! Här kan man ha en bänkdiskmaskin i skåpet! :D

Jag har funderat på det där med diskmaskin och det är faktiskt väldigt bra (om man är lite lat och vill slippa diska). Men det finns ingen avsedd plats för en maskin. Så för minsta möjliga åverkan: Bänkdiskmaskin i skåpet!

Jag tror att eftersom det är helt nytt kök och ny blandare är det förberett för diskmaskin under diskbänken... men frågan är om det finns el under där med. DET är tveksamt. Men det står ju en vattenkokare på bänken ovanför... så kanske att det finns där i krokarna. Och att stoppa i sladden när jag sa diska... INGA problem :)

Så kan man köpa en stuvbit med plastmatta att ha under så hyllplanet skyddas. Like it!

1 kommentar:

  1. Annars finns det speciella sk översvämningsskydd som man sätter under diskmaskinen. De skyddar hyllplanet men det smartasmarta är att vattnet leds framåt om det skulle börja läcka så man upptäcker det snabbare.. :)/ Jeanette

    SvaraRadera