torsdag 15 september 2011

Bara inredning


Just nu tänker jag bara på hur jag vill ga det i nya lyan. Funderar på att ta Marie till hjälp, Görans fru och min kompis. Hon har värsta ögat för det där. Är ganska kluven till färgval och modernt/loppis. Loppis-hem kan vara så undertbart fina! Men då måste det vara rätt grej på rätt plats.

Jaja... herregud... det ger sig nog :-)

Blessin fick en ny skål i helgen. Hennes förra var en sån där jag köpte som extra men som nu blivit permanent. Har inte riktigt tyckt om den... Men har tänkt att jag inte borde vara så petig med vad hon äter ur. Jag menar... hon bryr sig ju inte :-) Men så hittade Jenny nya skålar till sina. Jättefina! Men ganska dyra... Och jag vill ju att hennes skål ska matcha köket sen... *fniss* så jag investerar inte i det nu tänkte jag.

Men så såg jag denna! Skiiiitsöt! För 45 spänn. Vart snål och struntade i det ändå... Vi åkte vidare till Citygross för att köpa baguetter till kräftskivan i lördags... Nemen! Där fanns den för 25 kr! Då kunde jag inte låta bli. Så nu har hon en ny skål ''så länge'' så får vi se sen vad det blir för fin en när vi flyttar ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar