torsdag 29 december 2011

Sista rycket

Nu precis gick jag ut med sista skräpet. Har burit ner lite mer grejer i källaren. En del av det ska till Röda Korset och en del ska slängas på tippen. Vi har en återvinning av vissa saker här i området. Men lite större grejer vill jag inte slänga där. Eller, man får inte. Så vissa saker ska till tippen. Känns sjukt bra att ha tagit tag i det! Det är ganska tomt i lägenheten nu...

I köket börjar det ta form dock! Skrivbord är på plats, hyllor är på plats. Köksbordet jobbar jag på... och stolar har jag. Så det som är nästa grej är att gå över till min kollega som jag ev ska köpa bord av. Om det passar så ska jag måla det vitt och sen får jag se hur jag gör med stolarna. Vill ju gärna ha dem vita oxå... men jag vet inte om jag kan måla om dem. MYCKET jobb och sen har jag fått dom av en kompis som kanske inte uppskattar att jag målar om dem. Vi får se :)

Sen behöver jag soffa och soffbord. Just nu står extrasängen uppställd i vardagsrummet. Där ligger jag och Blessin och myser ibland. Men så kan jag ju inte ha det. Så en soffa känns ganska viktigt just nu. Borde fundera på gardiner oxå. Men det kommer :)

Allt har sin tid, en sak i taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar