onsdag 14 december 2011

Idag fick jag inte mycket gjort inte

Om man alltid har så här mycket att göra så kommer man bli utbränd. Det tror jag på. Idag jobbade jag hemma halva dagen. Hade ingen hundvakt och åkte då hem till lunch. Fixade en dator på jobbet och tog med mig allt på en sticka. Det arrangemanget var Blessin väldigt nöjd med. Hon sov nära mig hela eftermiddagen.

När jag jobbat klart för dagen brände jag iväg till Gävle och Ikea. Hyllor och lite smått och gott inhandlades. Nu kan jag fixa mera! Imorgon ska de monteras och ställas på plats. Sen kan jag fylla på dem med grejer. Det tar sig! Låååångsamt... Men ändå framåt.

Jag ser fram emot helgen väldigt mycket. En hel helg att bara greja och fixa. Behövs nu. Och jag behöver laga lite mat att ha i matlådorna med. Sen ska jag på kalas i Säter, hos Hanna som fyller 5 år... Eller kanske 6... Näää 5 måste det vara? Lite kalas och tårta kan man tänka :-) Trevligt att träffa allihop igen. Nu var det ett par veckor sen.

Jag har sett ett. Så snyggt skrivbord... Men jag ides inte kolla på det just idag på Ikea. Jag behövde snabba mig så det var bara att ta det jag skulle ha och sen åka. Får kolla på det där bordet en annan gång. Men nu sova! 


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar