söndag 25 december 2011

Härligt!!

Dagen började med god frukost och paket till lilla mamsen som fyller år idag. Mys!

Sen drog vi på stan, lång prommis med hela gänget inklusive Blessin i krispigt väder. Solen sken med det var lite bistert i vinden. Vi hämtade biljetter till kvällens bio och käkade lunch på centralstationens cafe, perfekt för du kunde Blessin vara med oxå! Promenad hem till vandrarhemmet för lite fika. Nu ligger jag och B på sängen och har det bra. Lite mys innan vi går på bio.

Det blir thai till middag! Gott efter alla köttbullar och skinka. Underbart mysigt att umgås med familjen är det! Vi bubblar och skojar, det är sååå trevligt och avkopplande.

Förr första gången på flera veckor så vaknade jag och kände mig utvilad. Najs känsla. Jag tror att det är så att jag har lite sömn att ta igen. Och det började bra med sovmorgon idag. Super!

En annan lite kul grej var att jag fick ett mail igår kväll som gjorde mig glad :-) Lite oväntat och förvånande, men väldigt trevligt. Jag tror att det kan bli en rolig och intressant fortsättning på det mailet... Men vi får se. Hur som helst så var det med ett leende jag läste och svarade :-)


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar