fredag 23 december 2011

Om man äter skräpmat

Jag ringde Johan för att kolla så dom inte halkat av vägen på väg upp till Haparanda idag. Här kommer en del av samtalet:

Johan: Det hände nåt... inte så trevligt idag.
Jag: Jaha? Vaddå?
Johan: Jooo... vi gick här på ÖoB i Haparanda och strosade. Så mötte vi han som har pizzerian i Kalix, han hälsade på oss.
Jag: Hahaha!
Johan: Vi har alltså ätit så mycket pizza och kebab att han känner igen oss även i en annan stad. Vet inte om det är helt bra.
Jag: HAHAHAHA... det var roligt!
Johan: Nä, det var inte roligt.
Jag: Jo! Ganska illa... men väldigt underhållande. Du sa ju att du hade ätit mest grillat och sallad i somras.
Johan: Ok, det kanske inte var hela sanningen då.
Jag: Kanske inte en halva sanningen?
Johan: Nä... inte sant alls kan man säga.

Ridå.

Shit vad roligt! När man blir igenkänd i en annan stad av pizzabagaren... då har man ätit mycket skräpmat! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar