tisdag 13 december 2011

Lite prylar

Jahopp, då har jag fotat lite grejs som kanske kan vara bra att ha eller nåt man VILL ha bara för att. En sak är klar iallafall. JAG ska inte ha det kvar :) Så om nån vill ha... hojta till. Jag lägger ut på Blocket imorgon. Om det kommer till frakt, porto eller så... så får vi ju kolla vad det skulle kosta. Tänker att ALLA kanske inte har vägarna förbi Borlänge :)

En stycke AP-frän popcornmaskin. Poppar utan fett. Väldigt bra, men jag har en till maskin så denna får kicken. Prisidé 200 kr.

Hjul till resårbotten, två med stopp och två utan. 50 kr

Tre st Wetnoze hundskålar. 2 st M och en L. 100 kr för alla. Det är billigt hörrni!

Grey's Anatomy tv-serie, oöppnade boxar, säsong 1-4. Prisidé 500 kr. Snorbilligt!

House MD tv-serie, säsong 1-4, 400 kr, oxå snorbilligt. Kollade två gånger.

Beck-filmerna nr 1-24, aldrig tittade på. 70 kr per box eller 300 kr för alla.

Ikeas förvaringsbox/låda. 50 kr

Stora under sängen eller soffan låda, Curver. 2 st. 70 kr st eller 100 kr för båda.

Saker utan bild:

Elfa hyllsystem - stå skenor med konsoller och tre vita hyllplan. Hyllorna är 180 cm långa tror jag och två är typ 30 cm breda, en är 50 cm. Det är ju dyra prylar men vill nån ha det så kom med ett pris som känns bra.

Ett stycke klaffbord liknande det som Ikea har här: LÄNK dock så är det obehandlat. 100 kr.

Ok, det var alles. Jag förstår ju att de stora grejerna kanske är lite bökigt att skicka. Men jag lägger upp dem ändå. Jag kan ordna frakt till Avesta - Sala - Enköping - Sigtuna - Uppsala till helgen nån gång.

1 kommentar:

  1. Hej, jag är intresserad av att köpa din Beck samling, jag kan erbjuda 500 kronor för alltsammans om du är intresserad! Mvh Robin

    Mejla gärna tillbaka ditt svar: robin.forslund@hotmail.com

    SvaraRadera