måndag 19 december 2011

Känner mig så lyckligt lottad

Idag när jag vaknade log jag. Jag tänkte på att jag är så lyckligt lottad :) Fredagens julfest blev just så trevlig som den kunde bli. Ruskigt trevlig! Mina kollegor och min chef är så himla bra. Ni vet så där bra att man inte riktigt kan fatta. Jag gillar er så mycket ska ni veta!

Och idag var det dags att gå till jobbet igen. Det är inte ens jobbigt att det är måndag. Och mycket av min söndagsångest har släppt. Det är inte längre jobbigt att det är söndag. För när det är söndag så är det ju måndag snart och då får jag gå till jobbet! Med den känslan i kroppen så är det definitivt inte svårt att motivera sig att kliva ur sängen.

Underbart!

1 kommentar:

  1. Fantastiska människor förtjäna bara det bästa.
    God Jul på dig och tack!
    Wolfgang

    SvaraRadera