måndag 19 december 2011

Gilla och ogilla

Jag har fått oanad respons på mina prylar på Blocket. Det mailar och ringer ganska bra på dem. SKÖNT! Tycker att det är lite trist att slänga saker för att man inte behöver dem. Så det är bra med lite aktivitet kring grejerna. Imorgon blir jag va med lite prylar och sen kanske jag ska skicka nån cd-box.

Finns ju så bra tjänster numera så man kan skicka saker och få betalt på ett säkert sätt. Kanon!

Här om dagen så la Felix Herngren till mig på Twitter. Det var lite oväntat och förvånande. Men jag tyckte att det var lite konstigt att det aldrig kom nåra twittringar från honom. Man ser ju dem i ett flöde ungefär som på FB. Så idag kollade jag närmare.... Felix Herngren twittrar inte alls under det namnet som fanns på min lista... Det skilde nåra bokstäver. Inte så snällt tycker jag. Blev ju så glad (naiv?? Kanske lite!) när jag såg att "Felix Herngren is now following you on Twitter" i min mailbox. Sen lixom så tom när jag upptäckte att så inte var fallet.

Varför gör man så? Signar sig med ett annat namn och sen bara dummar sig? Tycker inte om alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar