torsdag 22 december 2011

Jaha hörrni, hur ska allt hinnas med nu då?

Lika trött idag. Men jag bestämde mig för att det inte fick förstöra min dag :) Det är sista dagen idag som vi alla på kontoret ses innan jul. Så jag tog min tomteluva på mig idag! Det kan ju aldrig bli fel!

Kom på vid busshållsplatsen att det ju skulle vara SKITMYCKET folk på bussen... och säkert en massa ungdomar som skulle hånas. Pinsamt... men nej, det var knappt en kotte på första bussen och andra, som jag byter till, var det nåra som log lite roat av min luva.

Chefen tyckte jag var fin och en kollega sjöng när han kom. Sen har Tiina på sig röda strumpbyxor, så nu är det jul! Jag fattar inte riktigt hur fort december har gått. Det är ju bara två dagar kvar till julafton. Och lönen kommer imorgon... så man får väl göra de sista galna inköpen imorgon efter jobbet. SPÄNNANDE.

Som tur är så är det inget i matväg som ska göras för min del. Det är nog första gången på flera år som jag inte gör julgodis i flera dagar innan jul. Ganska skönt iallafall tycker jag. Känner bara att det inte riktigt är nån julstämning än. Men det kanske kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar