torsdag 29 december 2011

Ihihihi! Blocket är bäst!

Jag har köpt ett bord!! (felåt Johan... ditt bord är säkert jättefint... men det här var superbilligt och redan vitt...*kraaam*) Jag skummar ju Blocket lite nu och då. Och vips! Där var det ett bord som var precis som jag tänkt mig! Lagom stort, lagom runt och billigt. 200 spänn :) Nöjd!

Sen kikar jag ju på en speciell soffa... men det är svårt att hitta dem här uppe. I Sthlm finns den, men inte här. Jag vidgade mina vyer lite grann för jag tänkte att jag kanske kan hitta nån annan fin. Plopp! Där var det en svart skinnsoffa som jag tänkt mig! Inte alls den modellen som jag vill ha, men helt klart ett bättre pris med. Jag ska åka och kika på den imorgon. Den ser rätt sliten ut, men vi får se :) När man har hund så spelar det ingen roll att det är lite slitet och så där, för det är ju inget roligt att köpa nytt och så blir det en repa direkt. Så en begagnad är helt ok för mig och Blessin. Så nu ska jag mäta och kolla vad jag får plats med, sen åka och kika om det är nåt att ha.

Får hyra släp i så fall, men det går ju bra.

Nu återstår frågan: Köpa 4 nya stolar eller måla dom jag fått vita?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar