torsdag 15 december 2011

Hur lösa det?

Problem är till för att lösas. Och uppkommer problem får man bara fnula till det så det fungerar.

Igår träffade jag på grannen under mig. Hon har hund oxå, en tik. Hundarna fick hälsa och det gick fint :-) Sen pratade vi lite om ditten och datten. Kom in på att Blessin är ensam lite hemma och hundvakten och så. Grannen berättade då att Blessin ylar en del på eftermiddagarna.

Jag frågade om förmiddagarna och då var det tyst sa hon. Men tydligen fungerar det dåligt på eftermiddagarna. Så det får bli en annan lösning på det. Ska ringa hundvakten ikväll.

Jag kan säga att det inte är nån lek att ha hund ensam. Dom allra flesta dagarna är det bara en dans på rosor. Men när det kör ihop sig så står jag ganska ensam. Jag kommer hitta en lösning, det vet jag. Det är bara det att jag inte vill att det ska bli för svårt att ha hund... Det får inte vara så att Blessin in får det hon behöver för att jag inte kan lösa vår vardag. Vi båda måste må bra tillsammans.


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar