tisdag 6 december 2011

CD-böcker säljes!

Här kommer en lista på mina CD-böcker som jag tänkte göra mig av med. Jag tänkte mig typ 30 kr styck. Alla är i superskick. Lyssnade max två gånger. Så säg till om det är nån ni vill ha. Ok då kör vi!
  • Håkan Nesser - Människa utan hund
  • Arne Dahl - Efterskalv
  • Åke Edvarsson - Nästan död man
  • Diana Abu-Jaber - Nymåne
  • Patricia Cornwell - Rovdjuret
  • Dennis Lehane - Mörker, ta min hand
  • Mari Jungstedt - Den mörka ängeln
  • Karin Fossum - Den onda viljan
  • Camilla Läckberg - Sjöjungfrun
  • Arto Paasilinna - Domedagen gryr
  • Liza Marklund - Nobels testamente
  • Karin Wahlberg - Blocket
  • John Grisham - Agenten
  • Jan Guillou - Fienden inom oss
  • Catharina Ingelman-Sundberg - Brännmärkt
  • Camilla Läckberg - Tyskungen
  • Dennis Lehane - En drink före kriget
  • Karin Fossum - Mordet på Harriet Krohn
  • Vibeke Olsson - Molnfri bombnatt
Ok, det var dom. Hojta till om ni vill ha nån, annars lägger jag ut dem på blocket eller lämnar dem till Röda Korset.

3 kommentarer:

  1. Jag kanske kan tänka mig nån...
    Typ John Grisham och Karin Fossum eventuellt.
    kan vara bra att ha nån på lager ifall jag ska ut och åka bil långt :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan nog köpa någon också :) Läckbergs..
    Kan du ta med dem till Älvsjö på sön? Vad ska du ha för dem?
    //Emma W.

    SvaraRadera
  3. Grisham och Fossum undanlagda till särbon!
    Läckbergs sålda till Emma :)

    SvaraRadera