fredag 6 januari 2012

Vela hela dagen lång

Guuuud vad jag velade om soffan! Hahahaha... men nu är den utlagd iallafall. Får se om den blir såld. Annars får jag väl vela lite till :)

Igår målade jag lite. Jag har en klädhängare med krokar på som jag ville ha i hallen. Men den var brun med svarta krokar på. Och jag vill ha den vit. Så jag fick måla den. Sen hade jag ett skoställ i samma stil. Det fick jag montera isär och måla. Två gånger igår och två idag. Tror det räcker faktiskt. Så när det torkat ska jag bara montera ihop det igen. Hade velat ha svarta skruvar till klädhängaren bara, så det inte blir skruvskallar i metall... men jag kanske kan byta dem senare. Om jag inte tar en sväng till Kupolen imorgon och köper svarta skruvar förstås. Få se om jag ids, annars byter jag dem sen.

Det är galet skönt att få lite ledig tid hemma! Kan plocka och fixa. Ska kapa ett hyllplan och göra små hyllor till hallen oxå är det tänkt. Men då måste jag ha konsoler. Och det finns inte på Konsum som är den närmaste affären. Jag har lite så där känslan att jag inte riktigt ids knalla iväg till Kupolen. Kommer vara massor med folk och jag ska ju bara ha lite smågrejer... Drygt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar