tisdag 17 januari 2012

Köpenhamn

Jag och Jenny ska åka till Köpenhamn i Juni! Vi har pratat om det flera gånger. Nu när hon fyllde jämnt och så där så gick vi ihop, jag och alla hennes tjejkompisar, och gav henne en flygbiljett plus ett bidrag till hotell. Jag har bokat flyg till mig själv med, så vi åker ihop :-)

Det ska bli jättehärligt att komma tillbaka dit igen. Blev ju väldigt förtjust i staden när jag var där med skolan... Så det ska verkligen bli superskoj att åka dit igen! Det finns massor att se och uppleva där, så de fyra dagarna blir säkert späckade. Så kul!!

På bilden ovan ser ni presenten, vi vek ett pappersflygplan av flygbiljetten och sen fick hon en värdecheck på en summa att använda till hotellet. Jag tror hon blev glad. Den vita lådan hade sen ett svart band runt med stor rosett.

Nu ser jag verkligen fram emot resan! Vi kommer ha såååå mysigt!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar