måndag 16 januari 2012

Ny bok!

Tänk att det ska vara så svårt att fatta. Jag har lixom saknat nåt... det har varit nån sån där grej som jag tyckt att jag saknar i vardagen. LJUDBOK! Jag laddade in en ny ljudbok idag och har lyssnat på hundprommisarna. Sköööönt. Dte är avkoppling för hjärnan att lyssna. Jag lyssnade när jag gick på prommis... lagade mat... diskade. Mycket bra.

Jaaa... ok... det finns mer saker jag saknar i vardagen... men nu var det just boken jag tänkte på. Det blev Mons Kallentofts "Sommardöden". Verkar bra tycker jag, vi får se när jag kommer in i den lite mer. Det är vad jag förstår Mons första bok, så nu ska vi se om jag gillar den... då måste jag lyssna på alla :)

Googlade nu... det är andra boken. Inte bra... inte bra alls. Måste kolla upp det där med första boken. Nu blev det bara fel ju! BAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar