måndag 9 januari 2012

Måndag igen!

Ja så var det måndag igen. Det är helt ok i min värld. Det enda som är lite jobbigt med måndagar är den tidiga morgonen som man lixom lite grann kommit ifrån under helgen. Men det ger sig under dagen. Man får bara bita ihop lite :) Sen jag började mitt nya jobb har söndagsångesten lagt sig, det är ganska häftigt faktiskt. I alla år har jag hatat söndagar men det har släppt. Och det måste ha med jobbet att göra trots att jag förut inte tänkt att det har det. Känns iallafall väldigt bra!

Till helgen är det dags att städa bort julstakar och sånt, det blir lite tomt. Nu har jag inte haft SÅ mycket julpynt alls i år. Men det lilla jag har ska städas bort. Får försöka rota fram lite nya lampor i nån låda så det inte blir tomt i föntrena :)

1 kommentar:

  1. Ja, tänk på de stackars fönstren! :)

    Du är varmt välkommen att höra med oss om du behöver tips och tricks kring lampor och belysning (utan köptvång givetivis) när det blir aktuellt!

    PS. Vilken otroligt vacker hund du har! Jag har själv en tollare :)

    MVH,
    Magnus - Uttaget Belysning

    SvaraRadera