fredag 20 januari 2012

Vårkänslor

Jag har kommit på en bra grej! Igår såg jag på "Larry Crowne", den var ganska bra. Men jag kom på en sak, jag har aldrig kört moped. EN enda gång i livet har jag testat att köra motorcykel. Det var på en knöglig landsväg i Thailand. Min dåvarande sambo satt bakom och shjälpte mig. Men jag minns att dte var lite svårt med koppling och grejs.

Men jag har aldrig kört moped! Och det är väl dags? Tycker ni inte? Jag funderar på att skaffa moped till våren, vad tror ni? Det vorde väl skitbra? Jag vill gärna ha en sån där gammaldags vespa... men dom är skitdyra. Så jag får väl nöja mig med en lite tråkigare scooter-modell. Men det måste vara en modell där Blessin kan sitta på plattan där man har fötterna. Så den ytan måste vara platt och så stor som möjligt. Tror det blir kanon!

Det blir som att återgå till ungdomen... sen måste jag ha en cool hjälm med! Sån här:

Cool!
Eller en sån här:

*klappar händer*
Det vore väl roligt med moped!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar