söndag 22 januari 2012

Beroendet

Sen i fredags då det var hej hallå med Juholt i media har jag blivit beroende av att läsa tidningarna på nätet... Aftonbladet, Expressen, Dagens nyheter, Svenska dagbladet, Dala-demokraten... Och så börjar jag om igen. Aftonbladet, Expressen, Dagens nyheter... Osv. Runt runt. Uppdaterar med F5 miljoner gånger.

Allt för att se om det står nåt nytt. Det gör inte det för det mesta. Mest samma saker med en ny vinkling. Men jag läser allt. Om Jämtin som inte vill bli ordförande... Bodström som säger nej. Alla säger nej. Och vad ska dom göra då? Säga: Ja för fan! Jag kandiderar! Det känns helt rätt att ta över nu, kör hårt.

Finns väl ingen som vill ta tag i rodret, ett parti i kris. Ordentlig kris. Och mitt beroende forstätter. Klickar runt bland tidningarna och funderar på vad som är sant och inte. Men av nån anledning gillar jag att läsa och fundera kring detta. Det är lite unikt hela grejen. Och Håkan som gått under jorden, usch stackarn! Han måste vara knäckt nu. Det är synd om honom. Måtte han få en annan uppgift som han kan klara ut.

Sängen är renbäddad och nu ska jag sova! Tur att jag har Aftonbladet i mobilen... Ska bara kolla en gång till :-)


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar