fredag 27 januari 2012

36

För det är ingen vanlig dag, för det är Kattis födelsedag! Hurra Hurra hurra! *fanfar och hurrarop*

Jaaaaa må jag leva!
Jag har fått ett paket på posten, från lilla mamma. Hämtade det igår, men fick order om att öppna till frukost. Så det gjorde jag! Titta vilka fina servetter och kökshanddukar!

Och de passar ju bara så bra i mitt vita och gröna kök!
Det är konstigt... jag KÄNNER mig inte äldre... *fniss* Lika knäpp som vanligt :) Men nu har jag passerat över gränsen: mer än halva vägen till 70. Jajjemen! Toppen serrö. Ingen fel med det. Mest bara en siffra.

Ikväll blir det After Work och bio med brudarna här i stan, Jenny, Tiina, Paula och Sara. Det blir mysigt! Efter det drar vi hem till mig och fikar lite. *klappar händer*

Borde jag bli åldersnojjig? Nääää... det struntar jag i :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar