onsdag 30 november 2011

Imorgon

Ja. Så var det dags. Imorgon :-)

Det är dagen då jag får nycklarna till min nya lägenhet. Huuuur trevligt som helst! Jag hoppas att det är så underbart att ta tag i allt det här nu som jag har känt sista veckorna. Att allt går så smidigt som det är planerat. Imorgon kommer dagen gå så sjukt fort. Och det blir kul! Väldigt kul :-)

Men jag hade planerat att hinna mer ikväll än vad jag hann. Det var möte på kontoret så det blev lite sent. Men skit samma. Det löser sig. Jag har tid imorgon. Det kommer gå så bra så. Och det är ju så att Jenny bor ju kvar och kan komma med nån påse eller så om det blir nå plock kvar. Men det är lite rörigt i huvudet just nu. Styra upp och tänka till... Fixa och dona. Men när helgen är över så kommer det säkert falla på plats och hjärnan tagga ner lite. Många bollar i luften. Hej och hå. Men imorgon, då är det mesta iallafall igångsatt och påbörjat. Najs.

Dags att sova lite... Kan behövas!


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar: