måndag 7 november 2011

Härlig helg

Denna helg var första på länge som det inte var nånting alls planerat. Så skönt! Blev sovmorgon både lördag och söndag. Jag fick en massa gjort och det kändes bra. Yvättat och plockat ordning på mitt rum. Hjälpte Jenny att tvätta fönster och städa lite. Vi lagade god mat och kollade film. Mys!

Vi pratade rätt myclet om livet oxå. I allmänhet och våra speciellt. Vi har stora frågor att lösa ;) Det finns ett par saker som vi har stora problem med. Och en dag ska jag förklara hur det ligger till. Men inte idag.

Idag är det en del att göra här på jobbet. Ska fixa klart en del grejer.

Insåg att det är SNART jag flyttar! Va? Vart tog tiden vägen? Så snart är det dags... galet! Känns lite overkligt men oxå väldigt roligt. Ska bli spännande och kul att sätta igång med den fasen. Det är svårt att föreställa sig att det är dags så snart. För nåra månader sen så var jag ju så PÅ och planerade... Nu, nu känns det lite som så där "Jaha... ok... är det snart? Dte var som fasen... hur ska jag hinna med det då???"

Men det kommer bli kul! Har så myclet skit i flyttlådorna som ska slängas. Rensa och rensa och rensa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar