söndag 20 november 2011

Ja herregud!

Vi kollade film ikväll. Jag var lite inne i filmen och lyckades peta bort en sårskorpa på näsan. Det blödde så det droppade! Satt med en pappersservett och duttade för att inte bloda ner tröjan.

Men så skulle vi gå ut. Och då kunde jag ju inte ha en servett med mig. Så jag satte ett plåster på näsan. Från näsvinge till näsvinge.

När jag kom ut från toa så höll Jenny på att skratta ihjäl sig. Och jag med. Vi skrattade så vi grät :-D Så skulle vi ta bild. Det gick så där! Suddigt blev det av allt skrattande.

Så fick jag för mig att videoblogga med plåstret på näsan. Det var ju lite udda att filma sig själv så där. Men när jag skulle lägga upp det så krånglade det massor. Får se om det går att få upp filmen imorgon :-)

Nu blir det nattis iallafall och sen jobb imorgon! Om det slutat blöda? Njae... Men jag får somna på rygg och hoppas på att jag inte kvävs av mitt eget blod. Hahaha! Nej usch! Det har slutat :-)


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar