måndag 28 november 2011

Vilken dag

Nu har jag faktiskt packat ner allt som fanns i mina lådor i bokhyllan. Så den är klar. Nu är det "bara" en låda med grejer som ska packas ner med saker som står lite var stans i huset. Lite i köket... lite i hallen, lite i skåp här och där. Och sen alla kläder. MEN det fiffiga där är att allt är ju ganska samlat. Går fort att tömma det ner i en blå påse från Ikea. Eller inte i EN påse! Hahaha... det är nog fyra påsar tror jag. Minst. Men iallafall. Känns ganska lugnt i det avseendet. Tvättar, troligtvis, sista tvätten oxå. Kommer nog inte hinna tvätta mer innan torsdag, det ska ju torka oxå. Jag får boka tvätt-tid direkt på torsdag när jag får nycklarna. Tänkte ta en tid på söndag om det finns, annars nånting i veckan som kommer.

På jobbet vart det lite rörigt idag. Fick ett mail från tjejen jag hjälper: Hur går det? Har du nåt klart till mig snart? Och jag blev ju lite stressad så klart. Men så jobbade jag på och vart i princip helt klar med den första grejen. Lite fix imorgon, men annars klar. Och om allt går enligt min plan så har jag en grej till klar till henne tills på onsdag då vi ska ses. Så det blir finemang det. Så insåg jag på förmiddagen idag... jag hade gjort ALLA bilder fel! BAH! Inte fel så att jag måste göra om allt. Men jag hade gjort lite blint vad hon sagt åt mig, men det var bara det att jag hade misstolkat hur hon menade. Men det gick fort att göra om det så det var ingen fara. Nu måste jag bara städa upp i mapparna så man fattar vad jag har gjort :D Det blir morgondagens "problem".

Hur som helst, när allt kommer omkring, så känns det väldigt roligt att ha det här att göra. Så jag är mycket nöjd. Jobbade in lite tid som jag ska kompa ut på torsdag. Skrev väl om det? Ja det gjorde jag... att jag ska kompa ut nåra timmar så jag kan gå vid lunch på torsdag. Jaja, det blir fint det.

Jag flyttar snart hörrni :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar