onsdag 30 november 2011

Hoppla!

Jisses... Det är helt och hållet galet hur man drömmer ibland. Jag går rakt på sak :-) Jag har ägglossning. Och när jag har det brukar jag bli lite sugen. Ja ni fattar nog. Och som ett brev på posten så kommer drömmarna.

Det är som om det lixom vävs in allt möjligt som jag pratat om, tänkt på, planerat och gjort. För hör här:

Denna gång hade jag precis flyttat. Jag hade lyckats träffa på den söta busschauffören och bjudit hem honom. Han och jag åt middag vid ett nymålat runt köksbord och hade gröna bestick. Sen när vi skulle till så hamnade vi i en smal säng som låg på golvet. Det var lite trångt och jag fick sparka ur honom ur sängen när vi skulle sova.

Hans kompis, Jose Medina (lika lockig som sin bror Chris Medina), kom och hämtade honom på morgonen. Bilen han hämtade busschauffören i var... Givetvis en flyttlastbil. I bilen fanns alla mina saker som dom drog med. Sen rinde det på dörren, medans jag gick runt i min nu tomma lägenhet, och Chris Medina stod där. Han förförde mig i mitt tomma hem och tyckte jag skulle flytta till Västerås. Men mina saker då? Dom kunde jag strunta i tyckte han, dom hade ju varit nerpackade så länge så jag inte behövde dem iallafall.

Sagt och gjort, jag flyttade till Västerås. Så klart körde busschauffören buss även i den staden och längst bak i bussen var det möblerat med mina saker. Han bodde i bussen. Jo visst serru. Och jag föll som en fura. Han parkerade bussen i en parkeringsficka och... förförde mig. Sen omringades bussen av... Chris Medina och ett tv-team som filmade busschaufförens frieri.

Sen vaknade jag. Tack gode gud! :-D Vilken dröm... Eller kanske mardröm.


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar