lördag 26 november 2011

E-type

Eller Martin som han heter. Såg ni kvällens ''Så mycket bättre? Jag tyckte det var ett riktigt roligt program! Det finns fler sidor av den där mannen... Intressant tycker jag. Han är nog en god man. Verkar det som iallafall. Jag undrar hur man gör för att dejta honom. Näää jag vet inte om man bara kan ringa och fråga lixom... Och sen tänker jag lite så här: varför skulle han vilja dejta mig?

Njae... Lägger nog det där på hyllan tror jag. Det skulle vara mysigt att ha nån att kramas med, men just Martin? Haha... Jag säger då det. Vilka tankar. Nu är det sovadags för idag. Är trött, vilket kanske inte är så konstigt efter idag. Full fart mest hela dagen ju. Så det blir skönt att släcka lampan och blunda. Nattis på er!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar