tisdag 29 november 2011

Helt ofattbart

Idag jobbade jag in lite tid igen, så det vart hem ganska sent. Landade hemma efter halv sju. Då jagade jag igång Jenny så vi rensade ut mina grejer ur hundskåpet, skafferiet, köksskåpen och lådorna. Så nu är det fixat! Sen upp på övervåningen och packa ner allt i garderoberna (utom nån kofta och så). Alla skor och hängande kläder packade. Kläderna i byrån får jag ta imorgon. Orkar inte idag.

Men en sak: Hur ända in i sjottahejti kan man ha så mycket grejer? Va? Dte är ju fullt i mitt rum nu! Saker överallt! "Det är inte så mycket grejer..." har jag sagt förut. Jo tjena. VART SKA JAG HA ALLA SAKER? Guuuud det är ju saker överallt!

Måste verkligen kasta. Skulle behöva nån som sitter och tittar på när jag packar upp. Säger åt mig att kasta om det är nåt som jag inte behöver. Grejer, grejer, grejer! Högt och lågt. MÅSTE KASTA! Tre rullar sopsäckar kommer aldrig räcka... Fy fasen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar