söndag 27 november 2011

Första advent

Jaha, idag är det första advent. Mysigt! Dock inget vidare adventsväder. Regn och 9 grader varmt. Lite galet! Men det ät ju så här vissa år. Känns visserligen lite trist. Men vad sjutton, ingen ide att hänga läpp för det tycker jag. Vi tände första ljuset till frukosten i Jennys ljusstake :-) Fiiiint!

Idag ska vi dra på stan en sväng. Jag ska köpa kartonger och sopsäckar. Kartonger att packa i och sopsäckar att slänga skräp i. Kommer gå åt massor av säckar så det blir många rullar. Men det är bra! Sen får jag charma nån som kan hjälpa mig att köra till sopstationen. Kasta så mycket jag kan och sen lämna resten till Röda korset eller nåt om det finns här i Borlänge.

Dags att ta tag i dagen! Hej hej!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar