fredag 18 november 2011

Nu har jag en massa idéer igen!

Jo, nu närmar det sig! Flytten. Och jag har en massa idéer! Jag ska bygga sänglampor... och dom kommer bli sååå fina! Jag har kommit på en skiiitcool idé!!! Men det får ni se sen när jag byggt dem :)

Men kolla här då:

Vad muppigt... varför så bred kant på denna bild nu då? Äh, skit i det. Men jag gillar tyget! Metervara på Ikea! FINT!

Hissgardin 1.

Hissgardin 2.
I köket! FINT! Men vilken typ av gardin ska jag sy? Den vikta varianten eller den rullade? Tycker båda är fina! Vad tycker ni? Jag har en idé om vitt och grönt i köket nämligen. Så det där tyget är ju skiiitbra!

Först när jag flyttar in: Billiga julgardiner från Dollarstore... sen när julgardinerna ska ner... Nya fina upp! JA! Blir såååå fint! Eller hur? *klappar händer*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar