tisdag 29 november 2011

Bråttom!!

Nu på morgonen när klockan ringde sprang alla hundarna som vanliigt ner och ville ha frukost. Så klart så rantar jag efter ooch ger dem det. Går sen på toa och när jag ska gå upp igen så sitter Blessin på mattan i köket och vickar på hela sig. Jag tänker inte så mycket på det utan går upp och sätter på vattnet.

Hon kommer upp och grejar runt och alldeles spattig. Jag tänker: men shit vad pigg man kan va idag då!

Men sen måste jag in i duschen... Då ser jag att hon springer till trappen och ner. Jag tänker att det är bråttom ut och kissa. På med mjukkisar och t-shirt. Ner för trappen... Där dansar Blessin runt i hallen. Jag sätter på mig foppatofflorna ooch tar tag i dörren... Då far hon upp som ett skållat troll upp för trappen? Nehe... Inte kisssnödig.

Går upp igen. Duschar och kommer ut. Då sitter hon och piper vid trappen. Jag drar på mig mjukisar igen, det bara måååste ju vara kissa hon vill! Efter henne ner... Hon dansar in i köket. Far runt som en liten ballerina på knark och dansar fram till fodertunnan.

Den är öppen :-) Hon tyckte nog att hon inte var klar med frukosten! Och jag lämnade tunnan öppen så det var ju fritt fram. MEN... Det är bara liiite kvar i botten så hon nådde inte att ta för sig! Hon behövde mattes hjälp att få upp maten ur tunnan :-) Och jag fattade verkligen ingenting... Hahaha... Lilla sötkorven! Så klart fick hon en halv skopa mat... För jag är så blödig när det kommer till min prinsessa <3


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar