tisdag 8 november 2011

Nya appar

Jag har uppdaterat min telefon. Igår så betalade jag in för att få Spotify premium. Började bli lite irriterad på att mina 6 månader fritt spotifyande snart var över. Då hade jag fått skapa en ny användare igen... Sen saknar jag att inte kunna lyssna i mobilen. På premiumvarianten kan jag köra listorna offline, det gillar jag!

Då när jag laddade ner Spotifyappen så påminde telefonen om att det fanns uppdateringar till fler program. Bland annat den app som jag bloggar med när jag gör det via mobilen. Så jag körde uppdateringen på den. LIKE! Den här versionen gillar jag skarpt!! Nu kan jag enkelt välja vilken blogg jag vill uppdatera... Såååå bra! Jag har ett par stycken, så det är super att kunna uppdatera alla via en och samma app. Bara att välja rätt blogg ifliken överst. Supernajs!

Sen har jag bestämt mig för att försöka lära mig Wordpress. Det enda jag tänker på är att jag kanske har svårt att få precis den design som jag vill ha. Men det tåls att kika på. Man kan ju inte rata innan man försökt. Tror att det går ganska enkelt att greja till den om jag bara sätter mig in i det.

Och jag antar att det finns en Wordpressapp oxå... Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar