onsdag 23 november 2011

Kolla nu då

Så här, inte riktigt så stilrent och stramt. Men detta är en inspirationsbild. Jag kan ju omöjligt ha en vit soffa, hur fint det än kan va. Men med hund i dem så blir det inte så fint. Men jag såg denna bild och tänkte: Björk, vitt och svart. Sen färger via kuddar, gardiner och matta.

Om jag har svart soffa lär jag ju ha mer vitt på andra grejer. För att balansera det.
MEN så såg jag den där röda soffan och kände... Mjaaaaa, det kanske kan vara lite läckert ändå! Kolla här då:

HUR snyggt som helst! Lite rå betong och ek... mmm!

Sen här har vi en inspirationsbild för sovrummet. Inte helt och hållet så här... utan lite mer jag. Hehehehe... men jag har fått lite idéer från denna bild :)

Svårt att hitta precis som man vill ha det så klart, jag är ju fullproppad med idéer :)

Så jag vet inte... ska jag ta före och efter bilder kanske? Så ni får en liten hint om hur jag tänker. Eller alltså ni får ju se sen helst enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar