torsdag 10 november 2011

Bytt strategi

Jag tänkte här om dagen att jag skulle förnya mig lite. Och just nu betyder det att jag inte alls borstar tänderna så ritualmässigt som jag brukar... Jag vispar runt lite grann och ser till att alla ytor är fixade... men inte i ett tydligt mönster som det var förut. Däremot kan jag inte för mitt liv hålla tandkrämsskummet inne i munnen. Det rinner över... men jag jobbar på det :)

Sen vaknade jag och var dödstrött idag. Hela veckan har varit seg... men nu i morse kändes det helt hopplöst att vakna. Jag vaknade, men att förmå mig att kasta benen över kanten och verkligen stiga upp... Hopplöst! Jenny var lika trött hon, det var mycket stånk och stön innan vi kom iväg till jobbet idag. Jenny skulle oxå jobba idag. Så vi satt som två zombies vid matbordet och undrade om det var på riktigt. Och det var det ju.

Och en sak som är väääldigt tråkigt idag... det är att det är ju ytterligare en dag innan det är helg. Och på lördag ska vi till Stockholm över dagen. Upp tidigt och sen vara igång hela dagen. Men men, vi ska göra kuliga saker i Stockholm iallafall!!!

Först ska vi till Bromma Zoo och shoppa loss, eventuellt en sväng på XL sport oxå. Sen ska vi gå på Lena Ph på Cirkus. KULIGT! På vägen hem, om vi hinner och det passar, så ska vi käka spångamacka! Det är en väldigt god skapelse som finns i Spånga (nehe!!). Gott gotti gott gott.

Igår vart det hångel i "Bonde söker fru"... SUPER! Ser bra ut inför nästa vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar